Regulamin
REGULAMIN KONKURSU
„Szukamy Alpha Kinga”
§1. Słownik pojęć:

Użyte w niniejszym Regulaminie określenia oznaczają:

Głosujący - osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która wejdzie na Stronę internetową i odda głos na wybranego przez siebie Uczestnika;

Jury - powołana przez Organizatora sześcioosobowa komisja, której zadaniem będzie sprawowanie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem Konkursu, a także przyznanie punktów Uczestnikom w ramach Etapu 2 Regulaminu na zasadach określonych w Regulaminie;

Kontrakt ambasadorski - umowa, na podstawie której Uczestnik zobowiąże się względem Organizatora do promowania marki 6PAK Nutrition, przede wszystkim poprzez wykorzystanie wizerunku Uczestnika i jego udział w działaniach marketingowych, w zamian za co Organizator zobowiąże się względem Uczestnika do zapłaty wynagrodzenia pieniężnego lub rzeczowego;

Nagrody - świadczenia, o których mowa w § 6 Regulaminu;

Organizator - podmiot organizujący Konkurs, czyli: TREC NUTRITION Sp. z o.o., z siedzibą w Gdyni, ul. Inż. J. Śmidowicza 48, 81-127 Gdynia wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000315748, REGON: 220696468, NIP: 9581602454, BDO: 000022292; sąd przechowujący dokumentację: Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, o kapitale zakładowym 67.250,00 zł, oświadczająca, że posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 711 z późn. zm.);

Konkurs, Plebiscyt - konkurs „Szukamy Alpha Kinga”, o którym mowa w Regulaminie, organizowany na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; ;

Regulamin - niniejszy Regulamin;

Strona internetowa - strona internetowa dostępna pod adresem: https://szukamyalphakinga.pl/ ;

Uczestnik - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych spełniająca wymogi, o których mowa w § 3 ust. 2 Regulaminu, która zgłosi swój udział w Konkursie na warunkach określonych w Regulaminie, a jej zgłoszenie zostanie zaakceptowane przez Organizatora zgodnie z §3 ust. 5 Regulaminu;

Zdjęcie - zdjęcie (fotografia), o którym mowa w § 3 ust. 3 pkt 4), a także w dalszej części Regulaminu;

Video - wideo, o którym mowa w §3 ust. 3 pkt 6), a także w dalszej części Regulaminu.

§2. Cel Konkursu
  • Celem Konkursu jest promocja marki 6PAK Nutrition, a także zwiększenie jej zasięgu reklamowego poprzez aktywizację Uczestników.
§3. Udział w Konkursie
  • Zgłaszanie udziału w Konkursie możliwe będzie poczynając od dnia 21 marca 2024 roku.
  • Do udziału w Konkursie uprawnieni są wyłącznie pełnoletni mężczyźni, posiadający pełną zdolność do czynności prawnych.
  • W celu zgłoszenia udziału w Konkursie w charakterze Uczestnika należy:
    • skorzystać z urządzenia umożliwiającego dostęp do sieci Internet z zainstalowanym programem (przeglądarką internetową) umożliwiającym przeglądanie zasobów Internetu,
    • wejść na stronę internetową https://szukamyalphakinga.pl/ ;
    • wypełnić specjalnie przygotowany do tego formularz poprzez podanie następujących danych Uczestnika: imię, nazwisko, nr telefonu kontaktowego, adres kontaktowy (do korespondencji pocztowej), adres poczty e-mail, adres profilu na portalu Instagram i/lub adres profilu na portalu TikTok, w tym spełnić wymogi o których mowa w § 4 Regulaminu,
    • wgrać zdjęcie Uczestnika do formularza, spełniające wymogi, o których mowa w § 4 Regulaminu,
    • zaakceptować Regulamin,
    • opcjonalnie wgrać Video Uczestnika, spełniające wymogi, o których mowa w § 4 Regulaminu,
    • potwierdzić wprowadzone dane poprzez kliknięcie na przycisk: „Zatwierdź zgłoszenie w e-mailu” otrzymany na wskazany adres mailowy.
  • Dokonując zgłoszenia, o którym mowa w niniejszym paragrafie, Uczestnik oświadcza, że jego udział w Konkursie nie naruszy praw osób trzecich, a jednocześnie oświadcza, iż zobowiązuje się do nie podejmowania żadnych działań, a w tym zawierania żadnych umów, które uniemożliwiłyby udział Uczestnika w którymkolwiek etapie Konkursu bądź uniemożliwiłyby zawarcie Kontraktu ambasadorskiego, o którym mowa w § 6 ust. 1. W szczególności Uczestnik zobowiązuje się do nie zawierania z osobami trzecimi żadnych umów „na wyłączność”, tj. takich których postanowienia uniemożliwią lub potencjalnie mogą uniemożliwić udostępnienia wizerunku Uczestnika na potrzeby niniejszego Konkursu lub Kontraktu ambasadorskiego.
  • Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest ponadto zaakceptowanie zgłoszenia przez Organizatora. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy akceptacji zgłoszenia w przypadku, gdy nie będzie ono spełniać któregokolwiek z wymogów określonych w Regulaminie.
  • Po pozytywnej weryfikacji kandydatura zostanie w terminie 24 godzin dołączona do listy kandydatur. Organizator zastrzega sobie prawo do odrzucenia kandydatur także po uprzedniej pozytywnej weryfikacji w przypadku powzięcia informacji o tym, że kandydatura narusza postanowienia Regulaminu, przepisy prawa powszechnie obowiązującego lub prawa osób trzecich.
  • Publikacja kandydatury nastąpi poprzez dodanie przez Organizatora Zdjęcia Uczestnika do listy kandydatur, wraz z adresem profilu na portalu Instagram i/lub adres profilu na portalu TikTok, która to lista opublikowana zostanie na Stronie internetowej w zakładce „Zagłosuj - Galeria”.
  • Po prawidłowym wypełnieniu formularza przez Uczestnika oraz zaakceptowaniu wprowadzonych danych zgłoszenia, w wiadomości przesłanej na podany adres e-mail, Uczestnik otrzyma wiadomość e-mail z kodem promocyjnym uprawniającym do skorzystania z 15% rabatu na jedno zamówienie w sklepie online https://6paknutrition.com/pl/ Kod promocyjny nie łączy się z innymi kodami, promocjami i obniżkami, upust naliczany jest od pierwotnej ceny detalicznej (tj. ceny nie obejmującej promocji). Kod promocyjny będzie ważny do 30.06.2024 roku.
  • Z tytułu uczestnictwa w Konkursie nie przysługuje zwrot kosztów ani innych wydatków poniesionych przez Uczestników Konkursu. Organizator nie przewiduje nagród za samo uczestnictwo w Konkursie.
  • Uczestnikami Konkursu nie mogą być pracownicy lub współpracownicy Organizatora, a także członkowie ich najbliższych rodzin, tj. małżonek, dzieci, rodzice, oraz rodzeństwo (w tym i rodzeństwo przyrodnie). Uczestnikami Konkursu nie mogą również być osoby wchodzące w skład Jury Konkursowego, a także członkowie ich najbliższych rodzin.
  • Uczestnik Konkursu zobowiązuje się bezwarunkowo przyjąć i stosować się do postanowień niniejszego Regulaminu, z którymi można zapoznać się na Stronie.
§4. Wymogi formalne
  • Warunkiem pozytywnej weryfikacji zgłoszenia i kandydatury jest spełnienie przez Uczestnika wymogów, o których mowa w niniejszym paragrafie poniżej.
  • Profil na portalu Instagram i/lub adres profilu na portalu TikTok powinien być dostępny do publicznego wglądu, tak aby materiały tam zamieszczone nie były zablokowane.
  • Zdjęcie powinno:
    • przedstawiać całą sylwetkę (całą osobę) Uczestnika, a w tym twarz, przy czym Uczestnik powinien mieć na sobie spodenki, które zakrywać będą miejsca uznawane powszechnie za intymne, ale jednocześnie pozwolą ocenić Głosującym sylwetkę Uczestnika;
    • przedstawiać aktualną sylwetkę Uczestnika, co oznacza, że zdjęcie powinno być zrobione najdalej 2 tygodnie przed zamieszczeniem;
    • być zapisane w technice cyfrowej w formacie .jpg;
    • być wyraźne, ostre i w wysokiej jakości;
    • wymiar zdjęcia w podstawie min. 350 pikseli, maksymalnie 2500 pikseli;
    • maksymalny rozmiar 10 MB.
  • Zdjęcia na profilu Uczestnika nie powinny:
    • zawierać treści, które mogą zostać uznane za pornograficzne;
    • naruszać przepisów prawa powszechnie obowiązującego bądź praw osób trzecich;
    • naruszać innych postanowień Regulaminu, a także być sprzeczne z celem Konkursu.
  • Uczestnik obowiązany jest posiadać pełnię majątkowych praw autorskich do Zdjęcia, a także prawo do rozpowszechniania utrwalonego na zdjęciu wizerunku w taki sposób, by udział w Konkursie nie naruszał praw osób trzecich lub przepisów prawa powszechnie obowiązującego.
  • Dodatkowo Uczestnik, w ramach formularza zgłoszeniowego będzie miał możliwość przesłania video - „Powiedz nam dlaczego jesteś Alpha Kingiem”. Video powinno:
    • Trwać max 45 sekund
    • Maksymalny rozmiar 50 MB
  • Video nie powinno:
    • zawierać treści, które mogą zostać uznane za pornograficzne;
    • naruszać przepisów prawa powszechnie obowiązującego bądź praw osób trzecich;
    • naruszać innych postanowień Regulaminu, a także być sprzeczne z celem Konkursu.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do odrzucenia zgłoszenia, które zawiera materiały obraźliwe, szkodliwe, obsceniczne, wykraczające poza granice dobrego smaku, mściwe, nieprzyzwoite, niemoralne, agresywne, promujące seksualność, rasistowskie, szydercze, oszczercze, dyskryminujące lub w jakikolwiek inny sposób niezgodne z ogólnie akceptowanymi normami dobrych obyczajów, smaku i przyzwoitości lub które Organizator, według własnego uznania, uzna za niedopuszczalne.
  • Zgłoszenia nie mogą być niezgodne z prawem ani naruszać dóbr osób trzecich. Nie mogą zawierać, popierać ani zachęcać do pornografii, nieprzyzwoitości, wulgaryzmów, nienawiści, fanatyzmu, rasizmu oraz nieuzasadnionej przemocy.
  • Zgłoszenia nie mogą zawierać treści w jakikolwiek sposób szkodzących Organizatorowi.
  • Uczestnicy Konkursu nie mogą przesyłać, publikować, wysyłać w wiadomościach e-mail lub w inny sposób rozpowszechniać jakichkolwiek materiałów zawierających wirusy komputerowe lub innych kodów komputerowych, plików albo programów służących do zakłócania, niszczenia lub ograniczania możliwości korzystania z oprogramowania lub urządzeń umieszczonych na Stronie.
  • Bez uprzedniej i pisemnej zgody Organizatora zabrania się publikowania i kopiowania treści powiązanych z Konkursem.
§5. Głosowanie
  • Głosowanie na kandydatury Uczestników odbywać się będzie etapowo:
    • Etap 1 konkursu odbędzie się w okresie od dnia 21.03.2024 do dnia 07.04.2024
    • Etap 2 konkursu odbędzie się w okresie od dnia 09.04.2024 do dnia 11.05.2024
    • Etap 3 konkursu odbędzie się w okresie od dnia 12.05.2024 do dnia 18.05.2024 zwieńczony ogłoszeniem wyników w dniu 20.05.2024
  • Celem głosowania w ramach Etapu 1 jest zakwalifikowanie Uczestników, którzy dokonali prawidłowego zgłoszenia zgodnie z zasadami opisanymi w § 3 i § 4. Następnie Jury wyłoni 50 Uczestników, którzy zostaną zakwalifikowani do 2 ETAPU. Oceniając poszczególnych Uczestników Jury będzie brać pod uwagę osobowość, zainteresowania oraz sylwetkę. Dodatkowo jeżeli Uczestnik załączy Video, o którym mowa §4 ust. 6 i 7 Regulaminu, Jury oceni najciekawszą odpowiedź na pytanie konkursowe „Powiedz nam, dlaczego jesteś Alpha Kingiem”.
  • Celem głosowania w ramach Etapu 2 jest wyłonienie spośród 50 Uczestników, 20 osób, które wezmą udział w ETAPIE 3.
  • W celu oddania głosu na Uczestników, którzy zostają zakwalifikowani do Etapu 2, należy wejść na Stronę internetową https://szukamyalphakinga.pl/ , na której będą znajdować się listy kandydatur i kliknąć w miejscu „głosuj” na wybranego Uczestnika. Każdy Głosujący może oddać 1 głos raz na 12 godzin. Odpowiednio po upływie 12 godzin od oddanego głosu możliwe będzie ponowne oddanie głosu przez Głosującego.
  • Spośród Uczestników, którzy uzyskają największą ilość głosów w ramach głosowania, o którym mowa w ust.4 , zostanie wybranych 20 Uczestników. Organizator zastrzega, iż w sytuacji, w której miejsce dwudzieste zajmie egzekwo kilku Uczestników – wszyscy z nich przejdą do kolejnego etapu. Tym samym Organizator dopuszcza w powyższej sytuacji większą ilość wybranych Uczestników.
  • Podczas 3 etapu, Jury będzie przyznawało punkty specjalne (są to punkty dodatkowe – doliczane do wcześniej uzyskanych punktów). Każdy członek Jury będzie mógł przyznać 66 punktów na tylko jednego kandydata. Oceniając poszczególnych Uczestników Jury będzie brać pod uwagę portfolio kandydata, sylwetkę, w jaki sposób radził sobie z wyzwaniami podczas II etapu, a także jego zainteresowania oraz charyzmę.
  • Informacje o Uczestniku, który otrzyma tytuł „Alpha Kinga”, a także informacje o uzyskanych głosach, opublikowane zostaną na Stronie internetowej oraz na profilu Instagram marki 6PAK Nutrition.
  • Informacje o Uczestniku, który otrzyma tytuł „Aplha Kinga”, a także informacje o uzyskanych głosach, opublikowane zostaną na Stronie internetowej oraz na profilu Instagram marki 6PAK Nutrition.
  • Podczas głosowania niedozwolone jest stosowanie nieuczciwych technik zwiększających liczbę oddanych głosów, tzn. stosowanie robotów, zmieniania IP urządzenia, z którego oddawane są głosy itp. Głosy pozyskane w sposób nieuczciwy będą kasowane, a w razie powtarzającej się sytuacji zgłoszenie zostanie usunięte z listy Uczestników.
§6. Nagrody
  • Za zdobycie tytułu „Alpha Kinga” (I miejsca) Uczestnikowi zaproponowany zostanie przez Organizatora Kontrakt ambasadorski na okres 8 miesięcy, który przewidywać będzie dla Uczestnika wynagrodzenie o łącznej wartości 2500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) miesięcznie, na które składa się: wynagrodzenie pieniężne w wysokości 2000 zł miesięcznie  oraz wynagrodzenie rzeczowe w postaci suplementów diety marki 6PAK Nutrition o wartości 500 zł miesięcznie brutto. Pozostałe szczegółowe prawa i obowiązki stron związane z Kontraktem ambasadorskim zostaną w nim uregulowane.
  • Za zdobycie II miejsca, Uczestnikowi przysługiwać będzie nagroda o wartości 8000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) - wypłacana po 1000 zł przez okres 8 miesięcy, na którą to kwotę składa się: wynagrodzenie pieniężne w wysokości 500 zł miesięcznie, a także wynagrodzenie rzeczowe w postaci suplementów diety marki 6PAK Nutrition o wartości 500 zł brutto miesięcznie.
  • Za zdobycie III miejsca, Uczestnikowi przysługiwać będzie nagroda o wartości 5600 zł (słownie: pięć tysięcy sześćset złotych) wypłacana po 700 zł przez okres 8 miesięcy, na którą to kwotę składa się: wynagrodzenie pieniężne w wysokości 200 zł, a także wynagrodzenie rzeczowe w postaci suplementów diety marki 6PAK Nutrition o wartości 500 zł brutto miesięcznie.
  • Sposób i termin przekazania Nagród uzgodniony zostanie pomiędzy Organizatorem i Uczestnikiem. Przy czym Organizator zobowiązuje się do ich przekazania w terminie nie dłuższym niż 1 miesiąc od daty zakończenia Konkursu, chyba, że będzie to znacznie utrudnione z powodu przyczyn leżących po stronie Uczestnika.
  • Organizator zastrzega, że żaden Uczestnik nie jest uprawniony do zamiany nagrody na inną, ani do wypłaty jej ekwiwalentu w formie pieniężnej lub rzeczowej.
  • Przyznana nagroda nie może również zostać wymieniona na inną. Nagroda jest przyznawana danej osobie i nie może zostać na nikogo scedowana przez Zwycięzcę.
  • Nagrody, które nie zostały odebrane z jakiegokolwiek powodu, pozostają własnością Organizatora. W przypadku odrzucenia nagrody, również pozostaje ona własnością Organizatora.
§7. Obowiązki Uczestnika
  • Każdy z Uczestników, który wypełni formularz zgłoszeniowy na zasadach określonych w §3 ust 3 Regulaminu lub/ i prześle video do Konkursu wyraża zgodę na wykorzystanie utrwalonego w powyższy sposób wizerunku Uczestnika przez Organizatora, w celach związanych z reklamą i promocją towarów handlowych, a także wizerunku, marki i renomy Organizatora.
  • Promowanie wizerunków, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu nastąpi w szczególności poprzez wykorzystanie zdjęć w celu umieszczenia ich na profilu społecznościowym Organizatora (Instagram, TikTok, Facebook, strona internetowa szukamyalphakinga.pl) .
  • Uczestnik, który uzyska tytuł „Alpha Kinga” zobowiązany będzie do zawarcia ośmiomiesięcznego Kontraktu ambasadorskiego, który obowiązywać będzie na warunkach określonych w umowie między Organizatorem a Uczestnikiem, za wynagrodzeniem, o którym mowa w § 6 ust. 3 Regulaminu.
  • W przypadku odmowy przez Uczestnika zawarcia Kontraktu ambasadorskiego na warunkach proponowanych przez Organizatora bądź nie zawarcia Kontraktu ambasadorskiego z innych przyczyn, za które Organizator nie odpowiada, Uczestnik traci prawo do jakichkolwiek nagród, o których mowa w § 6. Jednocześnie w takim przypadku Organizator zastrzega sobie prawo do przyznania Nagród innemu Uczestnikowi, to jest kolejnej osobie, która uzyskała największą ilość głosów.
§8. Zgoda na wykorzystanie wizerunku
  • Składając zgłoszenie do udziału w Konkursie Uczestnik udziela zgody na wykorzystanie wizerunku Uczestnika utrwalonego na Zdjęciu, o którym mowa w § 4 ust. 1 Regulaminu oraz video, o którym mowa w § 4 ust. 5 Regulaminu.
  • Udzielona zgoda upoważnia Organizatora, a także podmioty działające w jego imieniu i na jego rzecz do dysponowania, utrwalania oraz wykorzystywania wizerunku Uczestnika przez okres trwania Konkursu w nieograniczony sposób i w nieograniczonej przestrzeni (terytorialnie), a w tym do jego wielokrotnej publikacji oraz wykorzystania na wszelkich znanych polach eksploatacji, a w szczególności do rozpowszechniania, w tym również w zestawieniu z innymi wizerunkami, tekstami, komentarzami, opisami oraz wszelkimi innymi treściami w czasopismach, magazynach, stronach internetowych, mediach społecznościowych, serwisach mobilnych, na plakatach, banerach reklamowych, gadżetach, w reklamie telewizyjnej, a także we wszelkich innych materiałach promocyjnych i reklamowych, niezależnie od formy i techniki utrwalania wizerunku.
  • Udzielona zgoda obejmuje upoważnienie do wykorzystania wizerunku Uczestnika przez Organizatora na wszelkich istniejących nośnikach (a w tym papierowych, cyfrowych, analogowych) bez konieczności każdorazowego zatwierdzenia.
  • Organizator, a także podmioty działające w jego imieniu i na jego rzecz uprawnione są do obróbki i powielania nośników, na których utrwalony został lub utrwalony zostanie wizerunek Uczestnika, a także do obrotu egzemplarzami nośników zawierających wizerunek Uczestnika, a w tym do ich sprzedaży, najmu, dzierżawy, użyczenia.
  • W szczególności Uczestnik wyraża zgodę na wykorzystanie wizerunku utrwalonego na Zdjęciu lub Video poprzez publikowanie go przez Organizatora na Stronie internetowej i w mediach społecznościowych.
§9. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
  • Akceptując treść Regulaminu i biorąc udział w Konkursie Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych podanych Organizatorowi na zasadach określonych w Regulaminie.
  • Administratorem danych osobowych jest spółka TREC NUTRITION Sp. z o.o., z siedzibą w Gdyni przy ul. Inż. J. Śmidowicza 48, 81-127 Gdynia, tel. (+ 48) 58 660 13 51 . Spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla Gdańska-Północ, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS: 0000315748, NIP: 958- 160-24-54, REGON: 220696468, BDO: 000022292, kapitał zakładowy: 67.250,00 zł.
  • Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych pod adresem e-mail: rodo@trecnutrition.com.
  • Organizator przetwarza dane osobowe Uczestnika podane w formularzu zgłoszeniowym, w tym dane osobowe w postaci wizerunku utrwalonego w postaci zdjęć, nagrań wideo oraz nagrań dźwiękowych oraz inne dane które zostały podane przez Uczestnika podczas przesłanego nagrania video.
  • Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1 ze zm.), dalej: RODO, przez Administratora dla celów:
    • organizacji i przeprowadzenia Konkursu, wyłonienia i powiadomienia zwycięzców oraz przekazania nagród, przy czym podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi przede wszystkim dobrowolna zgoda na przetwarzanie danych uzyskiwana na zasadach określonych w art. 6 ust. 1 lit. a w związku z art. 7 RODO,
    • w celach związanych z reklamą i promocją towarów handlowych, a także wizerunku, marki i renomy Organizatora, przy czym podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi przede wszystkim dobrowolna zgoda na przetwarzanie danych uzyskiwana na zasadach określonych w art. 6 ust. 1 lit. a w związku z art. 7 RODO,
    • w celu udzielenia i korzystania z zezwolenia na utrwalenie i rozpowszechnianie wizerunku na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 81 ust. 1 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, który wymaga takiego zezwolenia oraz korzystania z fotorelacji lub nagrań, które będą wykorzystywane w celach związanych z reklamą i promocją towarów handlowych, a także wizerunku, marki i renomy Organizatora,
    • wypełnienia przez Administratora obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze wynikającego z przepisów prawa podatkowego, przy czym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
    • - dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami związanymi z uczestnictwem w konkursie – podstawą prawną przetwarzania jest realizacja prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), uzasadnionym interesem Administratora jest możliwość dochodzenia przez niego roszczeń oraz obrony przed roszczeniami wynikającymi z uczestnictwa w konkursie
    • Uczestnikowi Konkursu przysługuje prawo wglądu do swoich danych oraz możliwość ich poprawiania i żądania ich usunięcia. Uczestnicy mogą żądać dostępu do i/lub złożyć wniosek o sprostowanie lub usunięcie swoich danych osobowych. W tym celu Uczestnicy mogą kontaktować się z Organizatorem, pisząc na wskazany w Regulaminie adres pocztowy Organizatora lub adres e-mail: rodo@trecnutrition.com.
    • Uczestnik ma również prawo ograniczenia przetwarzania i prawo przenoszenia swoich danych oraz prawo do sprzeciwu wobec ich przetwarzania zgodnie z RODO, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeżeli uzna, że dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi.
    • Odbiorcami danych osobowych będą:
      • podmiot administrujący portalem Instagram oraz TikTok,
      • osoby, które zapoznają się z opisami biorącymi udział w konkursie,
      • osoby, do których kierowane będą działania marketingowe Organizatora,
      • podmioty powiązane z Organizatorem, w tym działające w imieniu i na jego rzecz.
    • Odbiorcami danych osobowych mogą być użytkownicy portalu społecznościowego
      • Instagram, zgodnie z informacjami dostępnymi pod adresem: https://help.instagram.com/519522125107875. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej. Jednakże specyfika działania ww. podmiotu oraz jego międzynarodowy charakter powodują, że potencjalnie dane mogą być dostępne dla osób i podmiotów spoza EOG, na zasadach dostępnych pod adresem: https://help.instagram.com/519522125107875,
      • TikTok, godnie z informacjami dostępnymi pod adresem: https://www.tiktok.com/legal/page/eea/privacy-policy/pl?enter_method=bottom_navigation Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej. Jednakże specyfika działania ww. podmiotu oraz jego międzynarodowy charakter powodują, że potencjalnie dane mogą być dostępne dla osób i podmiotów spoza EOG, na zasadach dostępnych pod adresem: https://www.tiktok.com/legal/page/eea/privacy-policy/pl?enter_method=bottom_navigation
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w konkursie, a także wydania ewentualnej nagrody. Odmowa podania danych osobowych lub ograniczenie ich przetwarzania może uniemożliwić udział w konkursie lub wydanie nagród.
  • Nie stosujemy zautomatyzowanego podejmowania decyzji ostatecznych, w tym profilowania.
  • Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane w celach o których mowa w pkt 5 tylko tak długo, jak jest to konieczne do ich realizacji, a następnie do czasu upływu przedawnienia ewentualnych roszczeń i upływu okresu obowiązkowego przechowywania dokumentów. W przypadku gdy podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda, Uczestnikom przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wycofać zgodę można wysyłając wiadomość na adres e-mail: rodo@trecnutrition.com lub przesyłając oświadczenie na adres siedziby Administratora. Wycofanie zgody oznacza rezygnację z uczestnictwa w konkursie.
§10. Reklamacje
  • Reklamacje związane z Konkursem powinny być składane w formie pisemnej na adres: TREC NUTRITION Sp. z o.o. , ul. Inż. J. Śmidowicza 48, 81-127 Gdynia, z dopiskiem „Reklamacja Konkursu” lub w formie elektronicznej na adres mailowy info@trecnutrition.com z tematem wiadomości „Reklamacja Konkursu” 
  • Reklamacje mogą być zgłaszane w okresie trwania Konkursu lub w ciągu 30 dni od dnia publikacji przez Organizatora informacji o Zwycięzcach.
  • Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres osoby składającej reklamację, jak również dokładny opis i powód reklamacji.
  • O wyniku reklamacji Uczestnik zostanie poinformowany listem poleconym za potwierdzeniem odbioru (na adres podany w reklamacji), w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od daty otrzymania reklamacji przez Organizatora. W przypadku reklamacji w formie elektronicznej Uczestnik zostanie poinformowany o wyniku reklamacji poprzez wiadomość mailową w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od daty otrzymania reklamacji. 
  • Reklamacje będą rozpatrywane przez Komisję Konkursową. Powyższe nie wyłącza uprawnień Uczestników Konkursu wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 
§11. Obowiązki podatkowe
  • W ewentualnych kwestiach podatkowych związanych z Nagrodami oraz organizacją Konkursu pierwszeństwo mają bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa powszechnego.
  • Nagrody zostaną wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych. (Dz.U. nr 80, poz. 350 z późn. zm).
  • Jeżeli w związku z wartością nagrody powstanie obowiązek podatkowy, do każdej z nagród zostanie przyznana dodatkowa nagroda pieniężna, która zostanie przeznaczona przez Organizatora na pokrycie zobowiązania podatkowego nagrodzonego Uczestnika z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych.
  • Płatnikiem podatku dochodowego, o którym mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu jest Organizator.
§12. Odpowiedzialność odszkodowawcza

Organizator uprawniony będzie do dochodzenia odszkodowania od Uczestnika w przypadku wyrządzenia przez niego szkody spowodowanej naruszeniem postanowień Regulaminu. W szczególności w przypadku odmowy Uczestnika zawarcia Kontraktu ambasadorskiego, Organizator uprawniony będzie do żądania zapłaty odszkodowania odpowiadającego wartości przekazanych uprzednio Uczestnikowi nagród.

§13. Postanowienia końcowe
  • Regulamin podlega przepisom prawa polskiego, a w szczególności przepisom Kodeksu cywilnego.
  • Organizatorowi przysługuje prawo do zmiany Regulaminu w uzasadnionych przypadkach, takich jak:
    • zmiana przepisów prawa powodująca konieczność dostosowania wzajemnych praw i obowiązków uregulowanych w niniejszym Regulaminie w celu zachowania ich zgodności z prawem,
    • wydanie przez odpowiednie organy, sądy lub urzędy decyzji, postanowień, zaleceń lub interpretacji powodujących konieczność zmiany treści niniejszego Regulaminu,
    • wydanie przez odpowiednie organy, sądy lub urzędy decyzji, postanowień, zaleceń lub interpretacji powodujących konieczność zmiany treści niniejszego Regulaminu,
    • zmiana danych teleadresowych, nazw, numerów identyfikacyjnych lub linków umieszczonych w treści niniejszego Regulaminu,
    • przeciwdziałanie nadużyciom.
    Zmiany nie mogą pozbawić Uczestników ich praw nabytych na podstawie Regulaminu. Ewentualne zmiany będą dokonywane w formie aneksów do Regulaminu oznaczonych kolejnym numerem oraz datą. Regulamin w zmienionej formie obowiązuje od daty jego umieszczenia na profilu oznaczonym w treści Regulaminu. 
  • O zakończeniu lub zmianie zasad Konkursu wszyscy Uczestnicy będą powiadomieni przez Organizatora na profilu 6PAK Nutrition w serwisie instagram.com pod adresem: https://www.instagram.com/6pak_nutrition/ oraz https://szukamyalphakinga.pl/
  • Organizator zastrzega, iż Konkurs nie jest badaniem opinii publicznej, a podane wyniki odzwierciedlają wyłącznie ilość i treść wysłanych przez Głosujących głosów, względnie ilość punktów przyznaną przez Jury.
  • Organizator zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia uniemożliwiające prawidłowe przeprowadzenie Konkursu, których nie był w stanie przewidzieć, lub którym nie mógł zapobiec, w szczególności w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych, w tym siły wyższej.
  • Udział w Konkursie zarówno w charakterze Uczestnika jak i Głosującego oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.
  • Aktualny Regulamin dostępny jest na Stronie internetowej https://szukamyalphakinga.pl/regulamin przez cały czas trwania Konkursu oraz co najmniej przez okres miesiąca od dnia wyłonienia zwycięzców.